Diverse

Stoppe med at arbejde for Google og begynde at gøre Google arbejde for dig

Du har brug for trafik, og Google kan give dig trafik. At Google kan sende trafik til dit websted på to måder: en dyr måde og en gratis måde. Jeg har tænkt mig at vise dig hvordan for at gøre Google giver dig trafik free.

Du ønsker ikke bare nogen trafik, du målrettet trafik. For dem der ikke kender terminologien refererer målrettet trafik til klik til dit websted fra folk, der er faktisk interesseret i emnet for dit websted. Din markedsføring vil være meget mere effektiv, hvis dine klik er målrettet. Her er et eksempel på målrettet markedsføring. Forestil dig en sælger, der forsøger at sælge dental stole. Han lægger sammen en flyer, der beskriver de store fordele af sin særlige mærke af stolen, og han beslutter at give flyers til mennesker. Hvilken gruppe af mennesker tror du vil reagere bedre på sin Løbeseddel – en gruppe kvinder på en scrapbooking convention, eller en gruppe af tandlæger til et møde i American Dental Association? Det er en no brainer! Men endnu bedre, hvad nu hvis han gik til en seminar alarmeret, “Sådan Start din første tandlægepraksis fra bunden.” Disse fyre er allerede i den tankegang, at købe dental stole. Der har målrettet trafik.

Da jeg startede min første online-forretning, gik jeg direkte til Google Adwords. Dette er en af de hurtigste måder at få målrettet trafik. Dybest set, du betaler Google for at have din annonce vises på højre side af browseren. Du gør dette ved at byde på søgeord. Når nogen skriver dine søgeord i Google, vises annoncen. Bare gå til Google og skriv noget i søgefeltet. Hvis du ser på højre side af skærmen, vil du se lille tre-linjers annoncer. Du kender sandsynligvis ikke engang disse var annoncer. Ikke alene er de annoncer, men folk betaler hver gang du klikker på disse annoncer. Dette er den perfekte form for målrettet trafik, fordi folk faktisk søger efter dit emne.

Så da jeg startede min første Adwords-kampagne, udviklet langsomt men sikkert jeg en målrettet marketingkampagne, som sendte 40-50 besøgende på mit websted. Disse folk var klar til at købe, hvad jeg sælger. Og de gjorde; men til hvilken pris! Jeg var at bruge $80 per dag i reklamer. Alt for meget! Jeg kun gør omkring $100 i salg pr dag, så efter fratrækker annonceringsomkostninger, min nettoindkomst var kun $20 per dag. Hvis jeg kunne kun få trafik uden at betale for det, ville min årsindkomst stige fra $7,300.00 om året ($20 / dag x 365 dage) til $36,500 om året ($100 / dag x 365 dage). Du er formentlig undrende, hvordan du får gratis målrettet trafik – jeg vil fortælle dig i de næste par afsnit.

Da jeg indså, hvor meget jeg udgifter til reklame, begyndte jeg at undersøge metoder til at få gratis målrettet trafik; ofte omtales som søgemaskineoptimering (SEO) teknikker. Hvis dit websted vises på den første side af resultater for en Google-søgning, så får du gratis trafik. Ikke kun det, det er målrettet trafik, fordi nogen har lige skrevet i udtryk eller søgeord relateret til dit websted. Så hvordan får du på den første side? For at forstå dette, behøver du at vide lidt om, hvordan Google placerer deres sider. Det hele kommer til ét princip: Google ønsker at give høj kvalitet søgeresultater, så de vil rang relevante links højere end irrelevante links. En af deres metoder til bestemmelse af relevans er at tælle, hvor mange andre websites er knyttet til dit websted. Disse kaldes “tilbage links”. Antagelsen er, at jo flere links til dit websted, jo mere relevante dit websted skal være.

Bevæbnet med denne viden, jeg gik ud og købte nogle links. Du kan ikke vide det, men der er faktisk virksomheder, som vil tillade dig at købe et link på deres websider. Jeg købte en link til $20 per måned, en anden for $75 per måned. Det var meget billigere end Adwords, men det fik mig placeret alle højere, og det fik mig meget ekstra trafik. To links var bare ikke nok links til rang mig højere på Google. Hvad jeg havde brug for var en måde at få masser af tilbage links. Så jeg hørte om en spændende idé: artikel markedsføring.

Artikel marketing er enkel. Du skriver en artikel, du sætter et link til din hjemmeside nederst i artiklen (i området forfatter information). Så skal du sende din artikel til en “artiklen websted.” Det er det. For hver artikel, at du bogfører, får du et link til dit websted. Og ikke kun det, det er en målrettet link, fordi indholdet af din artikel vil være relateret til indholdet af din hjemmeside. Det er bedst at sende til så mange artikel websteder, som du kan. Hver gang Google ser en ny målrettet link til dit websted, vil det rang du lidt højere. Der er bogstaveligt talt hundredvis af artikel websteder og de er alle på udkig efter nyt indhold. Sende din artikel til så mange som du kan finde. Presto! Nu du har tonsvis af tilbage links. Det er artikel marketing. Det er så simpelt. Og det er gratis.

Ved første sendt jeg manuelt til omkring syv artikel websteder. Det var temmelig tidskrævende. Jeg bemærker straks et par ekstra hits til min hjemmeside. Men for at artikel marketing til at være omkostningseffektivt at mig, jeg havde brug for en måde at skrive til hundredvis af artikel websteder hurtigt og nemt. Så hørte jeg om artikel indsendelse software. Dybest set, denne software har en liste over artikel websteder i det og det guider dig gennem processen med masse udstationering din artikel til flere websteder. Så jeg sendt artiklen til omkring 200 websteder. Bam! Nu er mit websted rangeret #2 for et bestemt søgeord kombination. Dette er effektiv søgemaskineoptimering. Dette er artiklen markedsføring.

Det er det. Nu ved du hvordan man kan gøre Google arbejde for dig. Du behøver ikke længere at arbejde for Google ved at betale for Adwords. Plus du kan bidrage en nyttig artikel til internettet og gøre tonsvis af penge gør det. Sætte artiklen markedsføring til at arbejde for dig i dag. Skrive en artikel, opstille sig, gør et link og tjene flere penge!

Leave a Reply

Your email address will not be published.